17 | 07 | 2018
ВДС бібліотеки
Послуги бібліотеки

Інституційний репозитарій



URAN

Facebook.com
Головна Нові надходження до електронної бібліотеки

Останні виставки
Останні новини
Навчально-методичні матеріали
Збірник наукових статей магістрів. Факультет товарознавства, торгівлі та маркетингу, факультет харчових технологій, готельно-ресторанного та туристичного бізнесу ПУЕТ PDF Друк e-mail
П'ятниця, 02 березня 2018, 15:26

Збірник наукових статей магістрів

Збірник наукових статей магістрів. Факультет товарознавства, торгівлі та маркетингу, факультет харчових технологій, готельно-ресторанного та туристичного бізнесу ПУЕТ. – Полтава : ПУЕТ, 2018. – 233 с.

ISBN 978-966-184-298-3

У збірнику представлено результати наукових досліджень магістрів: спеціальність «Маркетинг» освітня програма «Маркетинг»; спеціальність «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», освітня програма «Товарознавство і комерційна діяльність»; спеціальність «Готельно-ресторанна справа» освітня програма «Курортна справа»; спеціальність «Науки про освіту» освітня програма «Педагогіка вищої школи»; спеціальність «Харчові технології» освітня програма «Технології в ресторанному господарстві»; спеціальність «Харчові технології» освітня програма «Технологія зберігання, консервування та переробки м’яса»; спеціальність «Харчові технології» освітня програма «Технологія зберігання, консервування та переробки плодів та овочів».

 
Облік міжнародних операцій PDF Друк e-mail
П'ятниця, 02 березня 2018, 11:45

Облік міжнародних операцій

Орищенко М. М.

Облік міжнародних операцій : навчально-методичний посібник для самостійного вивчення навчальної дисципліни студентами спеціальності 8.03050301 «Міжнародна економіка» / 056 «Міжнародні економіч-ні відносини» ступеня магістра ПУЕТ / М. М. Орищенко, Н. І. Самбурська. – Полтава : ПУЕТ, 2017. – 334 с.

Навчально-методичний посібник включає тематичний план дисципліни, навчальну програму навчальної дисципліни, методичні рекомендації до вивчення дисципліни за темами, навчальні завдання для практичних занять, завдання для самостійної роботи, індивідуальні завдання, тести для контролю знань за темами, перелік рекомендованих для опрацювання інформаційних джерел.

 
Организация туризма (Организация экскурсионной деятельности) PDF Друк e-mail
П'ятниця, 02 лютого 2018, 08:59

Организация туризма (Организация экскурсионной деятельности)

Литовченко И. В.

Организация туризма (Организация экскурсионной деятельности) : учебно-методическое пособие для самостоятельного изучения учебной дисциплины студентами отрасли знаний 1401 «Сфера обслуживания» направления подготовки 6.140103 «Туризм»/специальности 242 «Туризм» степени бакалавра / И. В. Литовченко. – Полтава : ПУЭТ, 2017. – 52 с.

Учебная дисциплина «Организация туризма (Организация экскурсионной деятельности)» предусмотрена учебным планом и относится к циклу дисциплин профессиональной и практической подготовки будущих специалистов в сфере туризма.

Обучение базируется на теоретическом обобщении опыта проведения экскурсионной деятельности, методических способах проведения экскурсии, которые оправдали себя на практике. В процессе обучения студенты должны овладеть не только теоретическими основами учебной дисциплины, но и получить практические навыки по разработке, проведению экскурсии и подготовке необходимой методической документации. Также предусматривается написание студентами курсовой работы, выполнение самостоятельной работы, проведение научно-исследовательской студенческой работы по вопросам усовершенствования организации экскурсионной деятельности.

 
Ефективність маркетингової діяльності підприємств рекламної галузі: сучасний погляд PDF Друк e-mail
Четвер, 01 лютого 2018, 11:15

Ефективність маркетингової діяльності підприємств рекламної галузі: сучасний погляд

Педченко Н. С.

Ефективність маркетингової діяльності підприємств рекламної галузі: сучасний погляд : монографія / Н. С. Педченко. Т. І. Яковенко. - Полтава : ПУЕТ, 2017. - 226 с.

ISBN 978-966-184-293-8

Монографію присвячено поглибленню теоретико-методичних засад і розробленню практичних рекомендацій щодо вдосконалення ефективності маркетингової діяльності підприємств рекламної галузі. На основі методичного забезпечення реалізації вдосконалення маркетингової складової та визначення рівня готовності до впровадження програми розвитку запропоновано систему заходів із підвищення результативності маркетингової стратегії розвитку підприємств рекламної галузі.

 
Статистика PDF Друк e-mail
Четвер, 01 лютого 2018, 11:13

Статистика

Вишневецька Л. І.

Статистика : навчально-методичний посібник для самостійного вивчення навчальної дисципліни студентами напряму підготовки 6.140103 «Туризм»/242 «Туризм» ступеня бакалавра ПУЕТ / Л. І. Вишневецька. – Полтава : ПУЕТ, 2017. – 122 с.

 
« ПочатокПопередня12345678910НаступнаКінець »

Сторінка 8 з 22
Вхід для читача Бібліотечний консультант, натисніть що б розпочати розмову Вхід для оператора
Google перекладач
Ukrainian Armenian Azerbaijani Belarusian Chinese (Simplified) English French Georgian German Italian Latvian Lithuanian Polish Russian Spanish Turkish
Ресторанный практикум ГОСТИ НАВСЕГДА. Ч1
Європейська інтеграція
Банер
feed-image RSS
Оцініть якість обслуговування і компетентність співробітників бібліотеки