24 | 06 | 2017
ВДС бібліотеки
Послуги бібліотеки

Інституційний репозитарій



URAN

Facebook.com
Головна Нові надходження книг
Останні виставки
Останні новини
Економіка інноваційного підприємства PDF Друк e-mail
П'ятниця, 28 квітня 2017, 08:33

Економіка інноваційного підприємства

Кривов'язюк І. В.

Економіка інноваційного підприємства [текст]: навчальний посібник / І. В. Кривов'язюк. - Видання друге, доповнене та перероблене. - Херсон: ОЛДІ-ПЛЮС, 2016. - 344 с

ISBN 978-966-289-096-9

Навчальний посібник розкриває основні принципи та закономірності, притаманні функціонуванню та розвитку інноваційного підприємства. Визначено економічні основи наукоємного виробництва. Розкрито процес планування та оцінки виробничих можливостей інноваційного підприємства та ресурсні складові його розвитку. Виокремлено чинники формування та підвищення фінансово-економічних результатів діяльності інноваційного підприємства. Значну увагу приділено антикризовим аспектам діяльності інноваційного підприємства, взаємозв'язку кризових явищ і розвитку інноваційної діяльності підприємств.

До кожного розділу додається перелік ключових понять і термінів, практикум, контрольні запитання й список рекомендованої літератури. В додатках подано інноваційні портрети передових вітчизняних підприємств.

Навчальний посібник стане настільною книгою та найкращим порадником у навчальному процесі як для студентів економічних спеціальностей, аспірантів, викладачів-початківців, так і для викладачів з великим педагогічним стажем, стане в нагоді усім тим, хто має намір самостійно поглибити знання з економіки та управління підприємством.

 
Основи європейської інтеграції PDF Друк e-mail
П'ятниця, 28 квітня 2017, 08:28

Основи європейської інтеграції

Мальська М.П. Основи європейської інтеграції [текст] підручник. / М.П. Мальська, Н.В. Антонюк - К.: «Центр учбової літератури», 2015. - 320 с.

ISBN 978-617-673-362-1

У підручнику висвітлюється еволюція інтеграційного процесу в межах Європейського Союзу. Визначаються суть,організаційні засади та напрями діяльності Європейського Союзу в контексті інституційних змін, внесених Лісабонським договором.

Підручник розрахований на студентів міжнародників, економістів, географів і всіх, хто цікавиться проблемами міжнародних відносин, світової політики та економіки як основа для подальших студій.

 
Загальне адміністративне право PDF Друк e-mail
Понеділок, 10 квітня 2017, 10:59

Загальне адміністративне право

Загальне адміністративне право : підручник [Гриценко І. С, Мельник Р. С. Пухтецька А. А. та інші]; за заг. ред. І. С. Гриценка. — К. : Юрінком Інтер. 2015. — 568 с

ISBN 978-966-667-624-8

Підручник розкриває зміст основних положень Загального адміністративного права, представлених теоретичними концепціями, адміністративно-правовими нормами та інститутами. У своїй побудові підручник орієнтовано на сучасні європейські підходи до викладу навчального матеріалу із Загального ахміністративного права. Вагоме місце приділено аналізу сучасної адміністративно-правової доктрини та правозастосовної практики.

Для студентів, аспірантів та викладачів вищих навчальних закладів, широкого кола читачів, які цікавляться питаннями Загального адміністративного права.

 
Маркетинговий менеджмент PDF Друк e-mail
Понеділок, 10 квітня 2017, 10:55

Маркетинговий менеджмент

Яцишина Л.К.

Маркетинговий менеджмент : навчальний посібник. - К. : МВЦ «Медінформ», 2013. - 323 с.

ISBN 978-966-409-125-8

Навчальний посібник відповідає структурі та змісту програми навчальної дисципліни «Маркетинговий менеджмент» для підготовки магістрів із маркетингу за напрямом «Маркетинг».

У посібнику викладені основні поняття, принципи та завдання маркетингового менеджменту, наведені головні концепції його розвитку. Розрахований на студентів, аспірантів, викладачів економічних спеціальностей напрямів «Маркетинг», «Менеджмент», «Економіка підприємства»; буде корисним усім, хто цікавиться проблемами практичного застосування маркетингового управління.

 
Стратегічний маркетинг PDF Друк e-mail
Понеділок, 10 квітня 2017, 10:51

Стратегічний маркетинг

Балабанова Л. В. Стратегічний маркетинг.[текст]: підручн. /Балабанова Л. В., Холод В. В., Балабанова I. В.,- К.: Центр учбової літератури, 2012. - 612 с.

ISBN 978-611-01-0387-9

Підручник підготовлено з метою сприяння підвищенню усвідомленості суті та методології стратегічного маркетингу студентами економічних спеціальностей. Він також є практичним помічником у прийнятті стратегічних маркетингових рішень керівниками і спеціалістами підприємств.

Зміст підручника «Стратегічний маркетинг» складається з трьох частин і десяти розділів.

У першій частині «Методологічні основи стратегічного маркетингу» визначено сутність, роль і завдання стратегічного маркетингу; з'ясовано методику розробки стратегій сегментування і вибору цільового ринку; визначено підходи до розробки маркегингових стратегій диференціації і позиціонування.

У другій частині «Портфельні і конкурентні маркетингові стратегії підприємства» опрацьовано методологічний інструментарій стратегічного маркетингу; з'ясовано підходи до розробки конкурентних маркетингових стратегій підприємства.

У третій частині «Підтримуючі стратегії маркетингу підприємства та механізми їх реалізації» охарактеризовано сучасні підходи до визначення споживчої цінності товару як ключового фактора стратегічного маркетингу; розглянуто маркетингові товарні, цінові, збутові, комунікаційні стратегії; визначено методику оцінки ефективності і вибору оптимальних стратегій маркетингу, умови їх успішного впровадження.

Підручником можуть користуватися також магістранти, аспіранти, викладачі вищих навчальних закладів економічних спеціальностей, наукові співробітники, підприємці, керівники та спеціалісти підприємств, яких цікавлять актуальні питання сучасного стратегічного маркетингу.

 
« ПочатокПопередня12345678910НаступнаКінець »

Сторінка 5 з 216
Вхід для читача
Бібліотечний консультант, натисніть що б розпочати розмову

Вхід для оператора
Google перекладач
Ukrainian Armenian Azerbaijani Belarusian Chinese (Simplified) English French Georgian German Italian Latvian Lithuanian Polish Russian Spanish Turkish
Микроменеджмент
Теплотехніка та використання теплоти
Банер
Оцініть якість обслуговування і компетентність співробітників бібліотеки
 

Лічильник PR-CY.Rank