19 | 11 | 2018
ВДС бібліотеки
Послуги бібліотеки

Інституційний репозитарій



URAN

Facebook.com
Останні виставки
Останні новини
Маркетинг PDF Друк e-mail
Написав Administrator   
Четвер, 26 травня 2011, 15:58
Маркетинг

   Балабанова Л. В.
   Маркетинг : підручник / Л. В. Балабанова. — Вид. 3-тє, перероб. і доп. — К. : КНЕУ, 2011. — 543, [1Q с. — (Школа маркетингового менеджменту).

   Підручник підготовлено з базової дисципліни «Маркетинг». В його основу покладено багаторічний досвід автора у викладанні маркетингу студентам вищих навчальних закладів, слухачам закладів післядипломної освіти. Він складається з чотирьох частин (парадигма маркетингу, маркетингові можливості, комплекс маркетингу та управління маркетинговими зусиллями) та 15 розділів. До кожного розділу додаються навчальні цілі, резюме, контрольні запитання і завдання, тести для самоконтролю. У кінці підручника наведено бібліографічний список, глосарій, подано предметний та іменний покажчики, додатки (31 слайд із найважливіших питань курсу).
   Підручник розрахований на студентів, аспірантів та викладачів вищих навчальних закладів. З метою оволодіння маркетингом він буде корисний слухачам бізнес-шкіл та закладів післядипломної освіти, керівникам та спеціалістам підприємств різних форм власності та всім, кого зацікавлять питання маркетингу.

Останнє оновлення на Четвер, 26 травня 2011, 15:58
 
Бібліотечний консультант, натисніть що б розпочати розмову
Google перекладач
Ukrainian Armenian Azerbaijani Belarusian Chinese (Simplified) English French Georgian German Italian Latvian Lithuanian Polish Russian Spanish Turkish
Ресторанный практикум ГОСТИ НАВСЕГДА. Ч1
Фандрайзинг
Банер
Оцініть якість обслуговування і компетентність співробітників бібліотеки