21 | 11 | 2018
ВДС бібліотеки
Послуги бібліотеки

Інституційний репозитарій



URAN

Facebook.com
Останні виставки
Останні новини
Маркетинг. Ч. 2 PDF Друк e-mail
Написав Administrator   
Середа, 02 березня 2011, 14:05
Маркетинг. Ч. 2

   Скибінський, С.В.
   Маркетинг. Ч. 2 : підручник / С.В. Скибінський . – Львів : Піраміда, 2009 . – 748 с. – На укр. яз. – ISBN 978-966-441-145-2
   У підручнику теоретичний матеріал курсу максимально поєднаний із проблематикою його практичного втілення на фірмах. Застосовано нетрадиційну структуру, до якої включено рубрики: орієнтовного переліку рівнів засвоєння навчального матеріалу після опрацювання кожного розділу; концептуальну схему; ринкові ситуації "Маркетинг у дії", "Виконайте завдання невідкладно"; резюме; основні терміни до тем та, що особливо важливо, запропоновано три види контролю засвоєння навчального матеріалу (завдання і запитання для обговорення, запитання з варіантами відповідей так/ні, тестові запитання до кожного розділу).
   Викладено навчальний матеріал, що розкриває суть маркетингової діяльності - дослідження поведінки споживачів, сегментування ринку, а також застосування засобів впливу на ринок, потенційних і реальних покупців і споживачів через комплекс факторів, стратегій: продукту, ціни, розповсюдження і промоції.
   Для студентів денної, заочної і дистанційної форм навчання напрямів підготовки: "Маркетинг", "Міжнародні відносини", "Менеджмент", "Економіка підприємства", "Фінанси і кредит", "Облік і аудит", "Економічна кібернетика", "Товарознавство і торговельне підприємництво", "Готельно-ресторанна справа" освітньо-кваліфікаційного рівня "бакалавр", слухачів інститутів післядипломної освіти та підвищення кваліфікації, бізнес-шкіл.

Останнє оновлення на Середа, 02 березня 2011, 14:06
 
Бібліотечний консультант, натисніть що б розпочати розмову
Google перекладач
Ukrainian Armenian Azerbaijani Belarusian Chinese (Simplified) English French Georgian German Italian Latvian Lithuanian Polish Russian Spanish Turkish
Маркетинговые войны
Управління маркетингом у сфері туризму
Банер
Оцініть якість обслуговування і компетентність співробітників бібліотеки