18 | 03 | 2019
Головна Нові надходження книг Маркетингова політика комунікацій: стратегії, вітчизняна практика
Останні виставки
Останні новини
Маркетингова політика комунікацій: стратегії, вітчизняна практика PDF Друк e-mail
Написав Administrator   
Понеділок, 22 лютого 2010, 11:03
Маркетингова політика комунікацій: стратегії, вітчизняна практика

   Діброва Т. Г.

   Маркетингова політика комунікацій: стратегії, вітчизняна практика. Навчальний посібник. — К.: «Видавничий дім «Професіонал», 2009. — 320 с

   ISBN 978-966-370-126-4

   У навчальному посібнику висвітлено сучасні проблеми, що існують в практиці комунікаційної діяльності підприємств.

   Пропонуються господарські вправи (кейси виключно на прикладах українських підприємств), що дають змогу оволодіти методикою застосування на практиці отриманих знань. Такий метод навчання сприяє розвитку аналітичних здібностей і готує до самостійного прийняття управлінських рішень студентів, магістрантів, аспірантів вищих навчальних закладів з спеціальності «Маркетинг». Посібник буде корисним також для викладачів, науковців, маркетологів-практиків та підприємців.

Останнє оновлення на Понеділок, 22 лютого 2010, 11:03
 
Бібліотечний консультант, натисніть що б розпочати розмову
Google перекладач
Ukrainian Armenian Azerbaijani Belarusian Chinese (Simplified) English French Georgian German Italian Latvian Lithuanian Polish Russian Spanish Turkish
Ресторан. От идеи до первых чаевых
Маркетинговые исследования рынка
Банер
Оцініть якість обслуговування і компетентність співробітників бібліотеки