22 | 03 | 2019
Головна Нові надходження книг Управління маркетингом малих торговельних підприємств
Останні виставки
Останні новини
Управління маркетингом малих торговельних підприємств PDF Друк e-mail
Четвер, 19 жовтня 2017, 10:24

Управління маркетингом малих торговельних підприємств

Краус К. М.

Управління маркетингом малих торговельних підприємств: Монографія. -Київ: Центр учбової літератури, 2015.-226 с

ISBN 978-611-01-0764-8

Монографію присвячено розробці науково-теоретичних засад, методичних підходів і практичних рекомендацій щодо управління маркетингом малих торговельних підприємств. Розкрито сучасні наукові підходи до розуміння сутності поняття "управління маркетингом". Виявлено проблеми і тенденції розвитку малих торговельних підприємств. Удосконалено структуру процесу управління маркетингом.

У роботі визначено стан і умови діяльності малих торговельних підприємств. Встановлено організаційно-економічні чинники і суперечності управління маркетингом. Здійснено оцінку рівня управління маркетингом малих торговельних підприємств. З'ясовано особливості формування процесу бенчмаркінгу на малих торговельних підприємств. Розроблено внутрішньо- і зовніпшьоорганізаційний блоки форм реалізації ефективного управління маркетингом. Оцінено ефективність управління маркетингом малого торговельного підприємства.

Видання рекомендовано для науковців, аспірантів, студентів економічних навчальних закладів і практиків, які здійснюють управління маркетингом малих торговельних підприємств.

 
Бібліотечний консультант, натисніть що б розпочати розмову
Google перекладач
Ukrainian Armenian Azerbaijani Belarusian Chinese (Simplified) English French Georgian German Italian Latvian Lithuanian Polish Russian Spanish Turkish
Аудиотренинг Брайан Трейси «21 способ стать выдающимся менеджером»
Основи економічної теорії
Банер
Оцініть якість обслуговування і компетентність співробітників бібліотеки