17 | 12 | 2018
ВДС бібліотеки
Послуги бібліотеки

Інституційний репозитарій



URAN

Facebook.com
Головна Нові надходження книг Управління маркетингом у сфері туризму
Останні виставки
Останні новини
Управління маркетингом у сфері туризму PDF Друк e-mail
Четвер, 19 жовтня 2017, 08:25

Управління маркетингом у сфері туризму

Мальська М. П. Управління маркетингом у сфері туризму [текст] підручник. /М. П. Мальська, 1.3. Жук - К.: «Центр учбової літератури», 2016.-328 с.

ISBN 978-617-673-470-3

У підручнику розглянуто теоретичні, методологічні та практичні основи управління маркетингом, як дисципліною, наукою й галуззю дослідження. Зокрема, розкрито понятійно-категоріальний апарат, зміст, процес та методологію, а також його місце у системі економічних наук. Розглянуто туризм як сферу послуг, маркетинг як інструмент аналізу сфери туризму, маркетингове планування діяльності підприємств туристичної індустрії, здійснено економічний аналіз у системі маркетингової діяльності туристичних компаній. Висвітлено державне регулювання маркетингової діяльності у сфері туризму.

Підручник пропонується для науковців, аспірантів, студентів вищих навчальних закладів, а також керівників і фахівців, що займаються питаннями управління маркетингом, для організацій, наукових установ - усіх, кому цікаві питання інтеграції України у світову систему господарювання.

 
Бібліотечний консультант, натисніть що б розпочати розмову
Google перекладач
Ukrainian Armenian Azerbaijani Belarusian Chinese (Simplified) English French Georgian German Italian Latvian Lithuanian Polish Russian Spanish Turkish
100% аудио испанский: начальный и средний уровень
Логіка. Основні поняття і принципи
Банер
Оцініть якість обслуговування і компетентність співробітників бібліотеки